2025. május 18., vasárnap - Erik

Már-már közhelyszámba megy, hogy minden cég influencerrel akar reklámozni. De vajon tudjuk-e, milyen tényleges, kézzelfogható eredményeket nyújt ez a fajta marketing? Egy új szolgáltatás azt ígéri, hogy pontosan mérhetővé teszi az influenszer-kampányok hatását – így mind a cég, mind a megbízott véleményvezér pontos képet kaphat a munkája értékéről. A Befluence már most olyan piaci szereplőket tudhat a hívei közt, mint Kulcsár Edina, Tápai Szabina vagy Nagy Benedek (youtuber).

Miért is van szükség influencerekre? „Egy cégnek kell egy arc, aki megszemélyesíti a márkát. Kis -és középvállalatoknak különösen értékes egy véleményvezér, mivel költséghatékonyabb, mint egy plakátkampány vagy egy TV-szpot” – mondja Tápai Szabina kézilabdázó, aki maga is 180 ezernél több követővel büszkélkedhet.

Sokan azt mondják, ez egy óriási lufi, ami előbb-utóbb ki fog durranni. Nos, én kezdek meggyőződni az ellenkezőjéről! A cégek rengeteget tudnak spórolni, ha influenszer-marketinget folytatnak, hiszen így már nem kell a különböző platformokon való megjelenés díját kifizetni

– ezt már Kulcsár Edina teszi hozzá, akinek a hétköznapjaira közel félmillióan kíváncsiak az Instagramon. A korábbi szépségkirálynő ráadásul nem csak véleményvezérként tevékeny, hanem maga is foglalkozik marketinggel: jelenleg egy több mint 50 influenszerrel dolgozó ügynökséget működtet.

Mitől jó az influenszer?

Kozma Máté, a Befluence startup szóvivője szerint a sikeres influencer-kampányok titka a megfelelő személy kiválasztásában rejlik, ami sokszor nem is olyan egyszerű feladat – az új eszköz ebben is a cégek segítségére lesz. Van, hogy az adott hirdető szimpátia alapon ragaszkodik az ismert archoz, miközben a marketing céljaikhoz valaki más lenne megfelelőbb. Ezért is nagy előny, ha valaki jól szegmentált közönséggel rendelkezik. Ha például kutyabarátként egy minőségi tápokat bemutató Insta-oldalt működtetünk, van egy nagyon jól körülírt célcsoportunk: a kutyatápok iránt érdeklődő gazdik. 

A következő, elengedhetetlen szempont a hitelesség: „Egy hiteles influenszer nem csak szponzorált tartalmakat oszt meg az oldalán. Ha pedig valamit promóz, akkor nemcsak a poszt erejéig pózol vele, hanem egyébként is hordja, használja. Látszik, hogy szereti, és nem csak azért vesz fel valamit, mert pénzt kapott érte!” – mondja Kulcsár Edina. Ezzel Tápai Szabina is egyetért: „Volt olyan hirdető, akit visszautasítottam, mert nem tudtam azonosulni azzal, amit képviselt. Az is fontos, hogy hosszú távú kampányokban gondolkodom, egyposztos felkéréseket nem vállalok el.”

És mi a helyzet a lájkokkal? Vajon mennyit nyom a latban, hogy hányan szívecskézik be az adott személy posztjait? Edina szerint egy cégnek nem ez alapján kéne influenszert választani. „A hitelesség, a kommunikáció, a statisztikák és persze az eladás a legfontosabb.  Szerencsére ez (a Befluence) egy olyan fejlesztés, ami mérhetőséget biztosít a cég és a véleményvezér számára. Előbb-utóbb mindenki rá fog jönni, hogy mérés nélkül senki nem tud érvényesülni ebben a világban.”

A jövő: a mérhetővé tett teljesítmény

Miben rejlik tehát a Befluence újítása? Röviden: az új szolgáltatás pontosan mérhetővé teszi, az adott cég számára hány konverziót: (vásárlást, kattintást, feliratkozást) generál az influenszerrel való együttműködés. Ez pedig mind a cég, mind a véleményvezér oldalán a fejlődést szolgálja.

A Befluence egy egyedi kódot generál, ami a cég weboldalába építhető be - az influenszernél ugyanekkor egy szektor-specifikus tag-ekkel ellátott link jelenik meg, ami az oldalra mutat. A két felületet összekötve pontosan mérhető, a kattintások mekkora hányada érkezik az influenszeren keresztül és azokból mennyi konverzió keletkezik

– magyarázza Kozma Máté. 

Így nemcsak a cég láthatja, hogy az influenszer mennyit értékesít, hanem a felkért személy is visszajelzést kaphat arról, hogyan teljesít a kampányban. „Ha nem elég jól, akkor megéri a posztok tartalmán csiszolni, esetleg megfontolni, hogy a jövőben más termékcsoportokra koncentráljon. Lehet például, hogy valaki fitneszbérletek értékesítésében nem jó, viszont sikeresen reklámozhat ruhákat.” 

Kulcsár Edina már most lelkesedik az új lehetőségért: „Korábban csak a cégek visszajelzéseiből tudtunk eredményeket számolni. Vannak bizonyos követőlinkek, de korántsem mutatnak olyan részletes adatokat, mint a Befluence. Örülnék, ha a cégeknek nem kéne pénzt kidobnia ahhoz, hogy kitapasztalják, ki a számukra az ideális személy, hiszen sokszor hallunk olyanokat, hogy több százezret kifizetnek, de vásárlást nem igazán tudnak generálni belőle.”

Ezt így látja Tápai Szabina is, aki szerint a mérési eredmények ismerete kedvez az influenszereknek is, hiszen: „Ezáltal fejlődök, képet kapok arról, hogy milyen területeken vagyok erős. Más üzleti modellt tudok kialakítani a velem együttműködő céggel - például a bevételből részesülök, amire eddig még nem volt lehetőség a mérési rendszerek hiánya miatt. Ezzel pedig lépéselőnybe kerülhetek más influenszerekkel szemben!” A Befluence-nek köszönhetően lehetőség nyílik a PPC alapú influencer együttműködésekre is.

Szabina szerint a Befluence várhatóan megszűri majd a piacot, és szűkülni fog azok köre, akiket felkérnek a közös munkára.

Az influenszerek száma csökkenhet, hiszen az eredményteleneket kidobja a piac – a hatékony véleményvezérekkel hirdető cégek száma viszont csak növekedni fog. Aki valódi értéket teremt, annak mindig lesznek felkérései.

Túl vagyunk az önkormányzati választásokon, készülhetünk az őszi teendőkre. Összeállítottunk 3 + 1 fontos őszi teendőt, amiről ne feledkezzen el! Aktuálisan fontos szezontevékenységek ugyanis mindig vannak.

A Magyarországi Rendezvényszervezők és -szolgáltatók Szövetsége alapos előkészítést követően új szakmai díjat indít útjára Flash Award néven.

Ma mutatták be az új magyar innovációt, a LuxRoll névre hallgató hirdetéshordozó felületet, ami a mobil reklámhordozók piacán a már 3 évtizede elérhető és általánosan igen elterjedt roll-upra kínál egy korszerűbb alternatívát a vizuális megjelenítés területén. Az integrált motor és LED fényforrás által körbe forgó és világító, percek alatt felállítható mobil LuxRoll a mai naptól elérhető a reklámszakma, illetve a kreatív felületek után érdeklődő megrendelők számára.

A marketing célú üzenetek kreatív tartalommal való megtöltése úgy, hogy az megragadja az egyén figyelmét, egyre nagyobb kihívást jelent a reklámszakembereknek. Kitűnni a tömegből nem egyszerű, és ebben a képi megjelenítésnek van a legnagyobb ereje. A LuxRoll új generációs reklámeszköz, friss, ropogós csemegeként hat a reklámhordozók lassan megújuló piacán.

„Az elmúlt években a BTL piacot jellemezte a statikusság. Valahogy ide nehézkesebben szüremkedtek át a technikai innovációk. Még az óriásplakátok és citylightok területén újat tapasztalhattunk, de a beltéri megjelenítés, főleg a hordozható, könnyen átalakítható reklámhordozó felületek nem hoztak sok újat az elmúlt években. - mondta el Papp-Váry Árpád, a Magyar Marketing Szövetség alelnöke és a Budapesti Metropolitan Egyetem dékánja rövid előadásában. „Még mindig az egyik marketing főbűn, hogy nem használjuk eléggé a technológiai újdonságokat. Pedig az adatalapú marketing, a perszonalizált marketing, a kreatív ötletek és a technológiai innovációk kombinációja az, ami igazán sikerre tud vezetni.”

LuxRoll: minden, ami a Roll-up, csak még több

Az emberek ingerküszöbének átlépéséhez egyre erősebb impulzusokra van szükség. Ha BTL termékről beszélünk, elsők között asszociálunk a roll-upra, mint a beltéri vizuális megjelenítés legalapvetőbb és legelterjedtebb eszközére. Jól esik a szemnek, de a befogadó közönség megszokta őket és fehérzajként reagál rá. Egy olyan friss, kreatív tartalomhordozó megjelenése, mint a LuxRoll, innovatív formavilágával, továbbá a benne rejlő grafikai poénok lehetőségével merőben új felhasználói élményt, a megrendelő számára pedig üzleti sikert eredményez. 

A LuxRoll 2 fő komponsensből áll: maga a LuxRoll vázszerkezete és a cserélhető, grafikát tartalmazó palást. A forgásiránya és sebessége mellett a fényereje is szabályozható. A termék nagy előnye a látványossága mellett, hogy a roll-uppal ellentétben minden irányból információt tartalmaz. Ráadásul a LuxRoll egyszeri megvásárlása után, elegendő csak a vázon lévő palástokat a kívánt tartalom szerint cserélni. A termék vezeték nélkül akkumulátorról is üzemeltethető, így bel- és kültéren bárhol szabadon térbe helyezhető, akár 2-3 perc alatt. A néhány mozdulattal cserélhető palástja vízálló, a vizuális tartalmat rendkívül látványosan, valódi fotóminőségben közvetíti. Több LuxRoll termék esetében lehetőség van a kreatív grafikai kombinációk kihasználására, amivel újabb lehetőségek nyílnak meg. Pl. egy élő fasor, vagy oszlopcsarnok szimulációja. A feltalálók úgy alakították ki a honlapon megtalálható palást szerkesztőfelületét, hogy a grafikusokon és ügynökségeken kívül, minden szakképzettség nélkül is tudja bárki a saját céljára felhasználni.

LuxRoll: minden, ami a Roll-up, csak még több

Az emberek ingerküszöbének átlépéséhez egyre erősebb impulzusokra van szükség. Ha BTL termékről beszélünk, elsők között asszociálunk a roll-upra, mint a beltéri vizuális megjelenítés legalapvetőbb és legelterjedtebb eszközére. Jól esik a szemnek, de a befogadó közönség megszokta őket és fehérzajként reagál rá. Egy olyan friss, kreatív tartalomhordozó megjelenése, mint a LuxRoll, innovatív formavilágával, továbbá a benne rejlő grafikai poénok lehetőségével merőben új felhasználói élményt, a megrendelő számára pedig üzleti sikert eredményez. 

A LuxRoll 2 fő komponsensből áll: maga a LuxRoll vázszerkezete és a cserélhető, grafikát tartalmazó palást. A forgásiránya és sebessége mellett a fényereje is szabályozható. A termék nagy előnye a látványossága mellett, hogy a roll-uppal ellentétben minden irányból információt tartalmaz. Ráadásul a LuxRoll egyszeri megvásárlása után, elegendő csak a vázon lévő palástokat a kívánt tartalom szerint cserélni. A termék vezeték nélkül akkumulátorról is üzemeltethető, így bel- és kültéren bárhol szabadon térbe helyezhető, akár 2-3 perc alatt. A néhány mozdulattal cserélhető palástja vízálló, a vizuális tartalmat rendkívül látványosan, valódi fotóminőségben közvetíti. Több LuxRoll termék esetében lehetőség van a kreatív grafikai kombinációk kihasználására, amivel újabb lehetőségek nyílnak meg. Pl. egy élő fasor, vagy oszlopcsarnok szimulációja. A feltalálók úgy alakították ki a honlapon megtalálható palást szerkesztőfelületét, hogy a grafikusokon és ügynökségeken kívül, minden szakképzettség nélkül is tudja bárki a saját céljára felhasználni.

Mi is a receptje egy jól használható BTL terméknek?

A LuxRoll, mint a legtöbb nagyszabású innováció, egy baráti beszélgetésből nőtte ki magát. A feltaláló páros közül az egyik tag marketinges, míg a másik nyomdaipari háttérrel rendelkezik, így nem meglepő, hogy ez a csapat átérezte, milyen nagy igény lenne egy izgalmas, látványos, figyelemfelkeltő reklámhordozóra. Hamar kibővült a LuxRoll egy informatikussal, illetve egy világítástechnikával foglalkozó szakemberrel, akiknek gyakorlati tudása elengedhetetlenné vált a fejlesztés során. Az ötlet hamar megszületett, de a kivitelezéshez szükségük volt 1,5 év fejlesztésre és a GINOP pályázatára, aminek segítségével lehetnek ma itt.

Olvass tovább: Végre egy innováció BTL-eseknek: megérkezett az új generációs reklámhordozó

(Rendezvény Világ)

Az Accor magyarországi HR-csapata employer branding stratégia és toborzási kampány kategóriákban ezüst díjat nyert az idei HRKOMM Awardon. A stratégia és a kampány célja az Accor globális „Feel welcome, feel valued” márkaüzenetének helyi megjelenítése volt.

Dél-Budán, a Prielle Kornélia és a Szerémi utca kereszteződésénél épül fel az új, 122 szobás ibis Styles Budapest Genius, amely egyedi dizánjával magyar feltalálóknak állít emléket. Az Infogroup és Lovas Péter együttműködésében megvalósuló 3 csillagos ibis Styles Budapest Genius modern külsőt és a technikatörténet híres magyar zsenijei által inspirált élénk, kreatív belső designt kínál

Ezzel a sokat ígérő címmel harangozzuk be idén a sorrendben 20. Hifi Show kiállítást, amely ezúttal is a Hilton Budapest City Hotelben kerül megrendezésre. A címben azért használtuk ezt a vonzó kifejezést, mert a kiállítás idén immár húsz év óta minden évben megrendezésre kerül és mindig a legmagasabb szintű, fantasztikus hangzást produkáló berendezések bemutatásának adott otthont, melyek, izgalmas zenei élményt nyújtottak a hifi iránt érdeklődő látogatóknak és ez idén sem lesz másként.

Kiállító partnereink hasonlóan a korábbi évekhez most is mindent elkövetnek, hogy a legújabb és leginnovatívabb hifi és high-end berendezéseket mutassák be a közönségnek, így a bemutatókon mindenki saját maga tudja kiválasztani, a számára legjobb hangzást, a legjobb erősítőt, lejátszót, hangfalakat, vagy fejhallgatókat...

Az idei HIFI SHOW egyik szenzációja – immár hagyományosan - a világ legjobbjai, vagyis az EISA díjas készülékek bemutatója. Látványos LG és Philips Oled /LCD TV bemutatók mellett a legjobb erősítők, hangfalak, lejátszók – várják a hifi és videotechnika iránt érdeklődőket.

A rendezők hagyományosan kedvezményes belépési lehetőséget biztosítanak a kiállítás látogatói számára. Ehhez viszont regisztrálni kell a kiállítás honlapján a www.hifishow.hu –n ahol már most is előzetes híreket olvashatnak és részletes áttekintést nyerhetnek a kiállításon résztvevő gyártó és forgalmazó cégekről. Idén első alkalommal élő Djabe koncertek teszik majd változatossá és érdekessé a rendezvényt.

Az igazi szenzáció, mint jeleztük, hogy a kiállítás vagyis a 20. HIFI SHOW egyszerű regisztrációval olcsóbban látogatható, amihez 25 % -os kedvezménnyel lehet hozzájutni azoknak, akik regisztrálnak a www.hifishow.hu a weboldalon.

A 20. HIFI SHOW kiállítás időpontja: 2019. október 26-27.
nyitva: délelőtt 10 órától, este 18 óráig.

Helyszín: HILTON Budapest City Hotel

Cím: 1062, Váci út 1-3

Regisztrálás a kedvezményes belépőkért: www.hifishow.hu

(Rendezvény Világ)

Építsünk okos céget! Irányítsuk okosan! Ezt halljuk mindenhol. Tévhit azonban, hogy csak a nagy cégek válhatnak okossá, és csak hatalmas fejlesztésekkel. A technológiai – digitális – alapokon, folyamatvezérelten, IoT-vel, mesterséges intelligenciát használva, adatvezérelten működés kicsiben is megvalósítható.

Tölgyerdővel körbeölelt zöld környezetben, széles körű, az üzleti és szabadidős turizmus számára is ideális szolgáltatásokkal várja a vendégeket október 25-étől Nyíregyháza-Sóstógyógyfürdő új, négycsillagos wellness- és konferenciaszállodája.

A Hunguest Hotel Sóstó a Sóstó Fejlesztési Program részeként, a Modern Városok Program keretében valósult meg. A beruházás összértéke 4 milliárd forint, melyből 3,1 milliárd kormányzati támogatás. Nyíregyháza Megyei Jogú Város Önkormányzata 900 millió forint saját forrással járult hozzá a 85 új munkahelyet is eredményező beruházáshoz – tájékoztatott a szállodavállalat.

A 123 szobás szálloda kivitelezése 2017 májusában kezdődött, a superior besorolású hotel 10+5 évre szóló üzemeltetési jogát tavaly áprilisban a Hunguest Hotels Zrt. nyerte.

Kovács Ferenc Nyíregyháza polgármestere ünnepélyes keretek között adta birtokba Nyíregyháza legújabb büszkeségét, a Hunguest Hotel Sóstót. A megyei jogú város és térsége 2011-től a következetes és egymásra épülő fejlesztéseknek, valamint a hatékony marketingtevékenységnek köszönhetően nemcsak a belföldi, de a külföldi turisták körében is kedvelt célpont lett. A turisztikai vendégforgalmi adatok évről évre jelentős növekedést mutattak.

Az új, minőségi szálláshely megvalósítására Nyíregyháza-Sóstógyógyfürdő ideális helyszínnek bizonyult, hiszen azt 2013-ban nemzeti gyógyhellyé minősítették, a településrészen pedig a fejlesztési program keretében már számos beruházás és új turisztikai attrakció megvalósult.

A Kormány a Modern Városok Program keretében kötött együttműködési megállapodást Nyíregyháza Megyei Jogú Város Önkormányzatával, melynek része volt egy 4 csillagos wellness-, konferencia szálloda építése.

Az október 25-én nyitó wellness- és konferenciaszálloda Nyíregyháza legkomplexebb szolgáltatásokat nyújtó szálláshelye. Az egyetlen olyan szálloda Nyíregyháza-Sóstón, ahol a szobaár tartalmazza a fürdőbelépési jogosultságot is.

Az Aquarius fedett élmény- és parkfürdőben 22 medence és számos szolgáltatás várja a vendégeket 10 hektárnyi zöld környezetben. A hotel az Európa legjobb állatkertjének megválasztott Sóstó ZOO, illetve Kelet-Magyarország egyetlen szabadtéri skanzenjének, a Sóstói Múzeumfalu szomszédságában van.

A több mint 9 ezer négyzetméter alapterületű, új, 123 szobás, négycsillagos szálloda szolgáltatásai üzleti turizmusra is ideálisak.

A belvárostól ugyanis pár percnyi autóútra van, 200 fős konferenciaterme pedig igény szerint akár 4 részre is szekcionálható, vagyis üzleti megbeszélések, tárgyalások, illetve céges tréningek számára is megfelelő. Étterme 145 fős, de a terasszal 195 fősre bővíthető, a hotelhez 90 férőhelyes mélygarázs és 63 felszíni parkoló tartozik.

(Forrás: turizmus.com)

Egymilliárd forintos turisztikai fejlesztés valósul meg a világörökségi Hollókőn, gasztronómiai élményközponttal gazdagodik az ófalu, a középkori várban pedig új kiállítások és élmények várják majd a látogatókat. A 2021 közepéig zajló fejlesztésekre 1,1 milliárd forintot fordíthat a világörökségi falu európai uniós és kormányzati pénzből...

...a Széchenyi 2020 Gazdaságfejlesztési és Innovációs Operatív Program (GINOP) keretében – mondta el Rákossy Balázs, a Pénzügyminisztérium európai uniós források felhasználásáért felelős államtitkára szerdán a Nógrád megyei településen.

Az ófalu főutcáján, a jelenlegi Vár étterem helyén és környezetében gasztronómiai élményközpont létesül. Lesz főzőiskola, disznóvágás, lekvárfőzés, de a veteményestől az asztalig című kiállításon be is mutatják a palóc gasztronómia alapjait – ismertette Hollókő ófalu és a vár turisztikai fejlesztése című program részleteit Kelecsényi Péter, a Hollókői Világörökség-kezelő Nonprofit Kft. ügyvezető igazgatója.

A várban korszerűsítik a kiállításokat, és bemutatják hogyan nézhetett ki a vár eredeti állapotában. Korabeli bútorokat helyeznek el a lovagteremben, és a tornyot megemelik egy szinttel.

palocc

Hollókő önkormányzata a Hollókői Világörökség-kezelő Nonprofit Kft.-vel és a Magyar Turisztikai Ügynökséggel konzorciumban valósítja meg a beruházást, amelytől azt várják, hogy az 1987-től világörökségi címmel rendelkező faluban néhány éven belül évi 30 ezerrel nőhet a látogatók száma.

Az elmúlt években többmilliárd forint értékben valósultak meg hollókői fejlesztések, itt épült meg Nógrád megye legmagasabb színvonalú kereskedelmi szálláshelye, a négycsillagos Castellum Hotel is.

Forrás: turizmus.com

Tipp

Időrendben

« Május 2025 »
H K Sze Cs P Szo V
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Tartalom galéria

Dunakanyar Motoros Találkozó és Családi Napok, 2025. május 16-18.

Dunakanyar Motoros Találkozó és Családi Napok, 2025. május 16-18.

More details
Országos Rétesfesztivál, 2025. május 16-18.

Országos Rétesfesztivál, 2025. május 16-18.

More details
Szegedi Borfesztivál, 2025. május 15-25.

Szegedi Borfesztivál, 2025. május 15-25.

More details
Szezonnyitó Sörfesztivál, 2025. május 14-18.

Szezonnyitó Sörfesztivál, 2025. május 14-18.

More details
Magyar diákcsapat a legjobbak között a First Robotics Competition rangos mezőnyében

Magyar diákcsapat a legjobbak között a First Robotics Competition rangos mezőnyében

More details
Finalista a Néprajzi Múzeum ottalvós projektje a „Children in Museums” megmérettetésen

Finalista a Néprajzi Múzeum ottalvós projektje a „Children in Museums” megmérettetésen

More details
Az értékesítési tölcsérek olimpiája után újabb szakmai viadalon győzte le a világot a magyar marketingguru

Az értékesítési tölcsérek olimpiája után újabb szakmai viadalon győzte le a világot a magyar marketingguru

More details
Új korszakot nyitott a jótékonyság világában a Sharity

Új korszakot nyitott a jótékonyság világában a Sharity

More details
IPAR NAPJAI, 2025. május 13-16.

IPAR NAPJAI, 2025. május 13-16.

More details
A Rendezvény Világ portál kiadója az Open Gates Hungary Kft. - O|G|H - a hír szerzője