2025. január 8., szerda - Gyöngyvér
Idén első alkalommal hirdette meg az Aktív- és Ökoturisztikai Fejlesztési Központ az „Év Turistaháza” pályázatát, amelyben a nagyközönség bevonásával keresték meg Magyarország kedvenc turistaházát.
Háromszáz előadót támogat a koronavírus-járvány miatt nehéz helyzetbe került hazai zenei szcéna megsegítését célzó Raktárkoncert-sorozat, melynek felvételei a mindigTV GO alkalmazásában érhetők el.
2020. november 1-től Budapest Brand néven működik tovább a főváros hivatalos turisztikai, kulturális és marketing szervezete. A BVA (Budapesti Városarculati Nonprofit Kft.) és a BFTK (Budapesti Fesztivál- és Turisztikai Központ) egyesülésével létrejövő Budapest Brand Nonprofit Zrt. egyszerre alakítja a város márka és turizmus stratégiáját, felel a kulturális tartalom előállításáért és a fesztiválok, vásárok szervezéséért a jövőben.
Szigorítással reagált a kormány a koronavírus-járványhelyzet rosszabbodására, az adatok viszont továbbra sem javulnak. Az operatív törzs hétfőn is összeült, online tájékoztatóján pedig kiderült, a jelenlegi szabályokat kell betartani, további korlátozások nincsenek tervben.
A stuttgarti nemzetközi repülőtértől 550 lépésre található Messe Stuttgart területén az évente megrendezésre kerülő turisztikai és szabadidő top-kiállítás a szakmai kínálat és programok mellett számos meglepetés rendezvénnyel fog kedveskedni a kilátogató közönségnek.
A járvány elleni védelmi intézkedések kiterjesztéséről döntött az Orbán-kormány: ennek értelmében hétfőtől a vendéglátó- és szórakozóhelyeken is kötelező lesz viselni maszkot, amit csak az étkezés vagy italfogyasztás idejére lehet levenni.
A főszezonban az abádszalóki strandra érkezők és a Kiskörei Vízlépcsőnél áthaladó kerékpárosok száma megdöntött minden korábbi rekordot. A térség további fejlesztései közt raftingpálya és vadvízi evezős pálya is szerepel.
A Magyar Turisztikai Ügynökség a közeljövőben két országos forgalomélénkítő kampányt tervez. November 6. és 15. között a Szent Márton-napi hagyományokat, majd november 16-tól Magyarország téli élménykínálatát népszerűsítik a kampányok.
2021-ben a 8.évaddal jelentkezik a Mentor. A korábban GR2 néven futó rádióműsorban kis- középvállalkozások versengenek egymással hétről-hétre, a legjobb vállalkozás pedig 3 millió forint összértékű hirdetési csomagot nyer a Trend FM rádiónál.
Itt az ősz, amikor sokan megszabadulunk a túl sok helyet foglaló nyári cuccok egy részétől. Jó esetben nem a kukába hajítjuk, hanem egy környékbeli adományboltban adjuk le őket, de azt kevesen tudják, milyen utat járnak be, amíg újra hordhatóvá válnak.
Október 23-án Gödöllőn – a városközpontban a Gödöllői Királyi Kastéllyal szemben, a Várkapitányi lak gyönyörű műemléki épületében – újra megnyitotta kapuját az első és eredeti Karácsonyház®.
Producerként vesz részt az Ecommerce Revolution című online üzleti valóságshow készítésében Máté Krisztina. A rutinos tévés által gyártott show négy webáruházról szól, amelyek irányítását harminc napra szakértő mentorok veszik a kezükbe.
... nálunk rajtol jövőre a Giro d'Italia. Az eredeti tervek szerint jövő májusban Budapesten lett volna a verseny rajtja, ámde a 2021-es verseny várhatóan teljes egészében Olaszországban zajlik majd a versenyigazgató bejelentése szerint.
A pillanatnyi helyzet ellenére a szállodákra lenne kereslet a befektetők részéről, de érdemi kínálat szinte egyáltalán nincs. A jelenlegi tulajdonosok inkább kitartanak, ameddig lehet, pedig nem biztos, hogy ez a legjobb stratégia. Minél előbb kell lépnie azoknak, akik nem akarnak finanszírozni egy, akár évekig tartó kilábalást.
A legnagyobb slágerek Geszti Péter (és bolygónk)…
A 45. Utazás kiállításon első ízben bemutatkozó…
Folytatódik 2025-ben is a Borbarangolás borvacsorák programsorozat…