2025. április 22., kedd - Csilla
Január 8-ig még lehet jelentkezni a világ egyik legnagyobb turisztikai szakvásárára. Az ITB Berlint 2021. március 9–12. között első alkalommal rendezik meg online formában, melyre részvételi lehetőséget hirdet a Magyar Turisztikai Ügynökség.
Három kategóriában magyar szakembereket választottak egy szaklap szerint Európa legmeghatározóbb meetings industry szereplői közé. A szlovén MICE szaklap 6 éve minden évben elkészíti a szakma legbefolyásosabb szereplőinek a listáját. A 2020. december végi szavazáson több mint 2600 nemzetközi szakember adta le voksát az ágazat legmeghatározóbb jelöltjeire.
Új szállodával bővült a döntősök tábora A Best of Az Év Hotele Közönségszavazás negyedik évadában. A Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége szakmai támogatásával, illetve az Interakció Produkció által szervezett televíziós hotelverseny alföldi régiójából két szálloda jutott a döntőbe.
Noha a világjárvány szerte a világon hátráltatja a beruházásokat, 2021-ben mégis jó néhány izgalmas épületet adnak át. Mivel ezeket az ingatlanokat évekkel ezelőtt tervezték, várhatóan nem fogják tükrözni a koronavírus-járvány óta előtérbe került tervezési prioritásokat, mégis összhangban vannak a legjobb kortárs építészet „polgárian nagyvonalú és fenntartható szellemével”
A tervezett szálloda extenzív zöldtetővel takart, lapostetős épület lesz. A Pécshez közeli Pogány külterületén épül fel a 92 szobás, négycsillagos Relax Hotel, melynek kivitelezőjét már keresik – derült ki az európai közbeszerzési adatokból. Az ajánlatok benyújtásának határideje február 1.
Lezárult a jelentkezés, február 7-ig szavazhatunk kedvenc irodánkra. A 11. alkalommal kiírt verseny 18 kategóriájában rekordszámú, összesen 194 nevezés érkezett. Az Év Irodája kategóriában 66 nevezés, Az Év Közösségi Terére 20 pályázat érkezett, de még az új díjra, az Office Branding Különdíjra is kilencen jelentkeztek.
A Havasi-produkció által rendezett első magyar online világkoncertet közel 80 országba közvetítették az üres Budapest Sportarénából december 29-én.
A jól beállított Facebook vagy Google Ads (Adwords) hirdetés olcsó, mérhető, tesztelhető és az elérhető legjobb célzást nyújtja. Miért fizetne ügynökségnek, ha cégen belül Ön is elsajátíthatja a két leghatékonyabb online hirdetési rendszer használatát? Két napos gyakorlati hirdetési webináriumaink segítségével tapasztalt szakértőinktől tanulhatja meg a Facebook és Google Ads hirdetések – ma még kevesek által alkalmazott – trükkjeit és újdonságait lépésről lépésre, kiscsoportos tréning keretén belül.
Terjessze ki közösségi média kommunikációját az Instagramra is, hiszen ebben a globális közösségben havonta 1 billió (!) ember aktív. Az Instagram jelenlét segíthet minden cégnek mérettől függetlenül új ügyfelek megtalálásában, a brand ismertségének növelésében. Üzleti Instagram-fiókunk segítségével hirdethetünk akár egy globális közönségnek is, így felpörgetve az eladásokat, számos eszköz áll rendelkezésre, melyek segíthetnek kapcsolatot teremteni a vásárlókkal és növelni cégünk ismertséget.
Miközben a budapesti szálláshelyek egy része zárva tart, más részében pedig alig-alig van vendég, az apartmanszállodák szolgáltatásai iránt a járvány alatt is folyamatos az igény.
Idén első alkalommal készült átfogó felmérés a tematikus városi séták közönségéről, melyet a Magyar Sétaszövetség végzett tagszervezetei, a Hosszúlépés. Járunk? és az Imagine Budapest sétálói körében. Az online kérdőívet közel 1100-an töltötték ki 2020. december 14. és 16. között.
Új adatszolgáltatásra lesznek kötelezettek januártól a szálláshelyadók egy még augusztusban kiadott kormányrendelet szerint – hívta fel a figyelmet a Portfolio. A portál szerint egyelőre annyi tűnik biztosnak, hogy vagy egy okmányolvasó szoftverrel, vagy egy applikációval adatokat kell továbbítani a vendégről a Nemzeti Turisztikai Adatszolgáltató Központnak.
Felfüggesztik a kijárási tilalmat december 24-én éjjel - jelentették be az Operatív Törzs tájékoztatóján.December 24-én estétől 25-én reggelig felfüggesztik a kijárási tilalmat - jelentette be Kiss Róbert rendőr alezredes az Operatív Törzs sajtójátékoztatóján.
A világ legkiválóbb rendezvényeit és élő kommunikációs kezdeményezéseit elismerő BEA World idei közönségdíját egy magyar kezdeményezés, a Power Of Live Events (POLE) – Az Élmény Ereje kampány nyerte el. A Visual Europe Group és a Special Effects által indított akció a rendezvényszakma idei legnagyobb iparági összefogásává nőtte ki magát. 30 országból több mint 160 szereplő csatlakozott az akcióhoz, melynek célja, hogy a koronavírus-világjárvány által egyik legjobban sújtott ágazat felhívja a figyelmet az élő rendezvények, a közösségi élmények fontosságára. A világ egyik legrangosabb rendezvényszakmai elismerésének számító BEA World történetében ez az első magyar díj.
Az 1976 óta megrendezett, a világ egyik…
Nemzetközi árajánlati rendszer bevezetését javasolja a MaReSz…
A Financial Times menedzsment képzési ranglistáján előkelő…