Több mint 12 ezer fiatal ismerhette meg a szakmák világát a fővárosi kormányhivatal és a budapesti kamara szervezésében. Idén ismét megnyitotta kapuit Budapest legnagyobb pályaválasztási eseménye, a SzakMÁzz! Budapest, amely…
Nemzetközi konferenciasorozat hozhatja közelebb a technológiát alkalmazó és szolgáltató cégeketAz uniós átlag alatt teljesít Magyarország az Európai Unió legutóbbi jelentése szerint a digitális készségek terén: a honi lakosság mindössze fele…
A szakmai zsűri döntése alapján ezúttal az Audi, az IKEA, a Masterplast, a Richter, a Spar és a Tesco érdemelte ki az Effekt 2030 díjat, az Aldi és a Vodafone…
A Klasszis Média a Magyar Divat & Design Ügynökség (MDDÜ) szakmai együttműködésével a Klasszis TopDesign 2024 szakmai verseny keretein belül kiírja a KLASSZIS TopDesign női- és férfi formaruha kreatív látványterv…
A dentsu globális kreatív-, marketing- és médiaügynökségi hálózat idén 15. alkalommal tette közzé immár hagyományosnak számító elemzését a következő évre várható médiatrendekről. A „The Year of Impact” címet viselő kiadvány,…
Kezd visszatérni a régi kerékvágásba a hazai konferenciapiac. Mint oly sok területen, itt is a koronavírus-járvány zökkentette ki a folyamatokat az eredeti medrükből. A Covid alatt az online rendezvények vették…
Az online platformok használata során – ideértve különösen a különböző közösségi és tartalommegosztó oldalakat – a felhasználók gyakran szembesülhettek azzal, hogy egy-egy bejegyzésük, hozzászólásuk, de akár a profiljuk is anélkül…