2024. december 22., vasárnap - Zéno
A Budapest Gyógyfürdői Zrt. állandó fürdői az idei év első három negyedévében is kitűnően teljesítettek. 2016. január–szeptemberi időszakban közel 2,2 millió vendég kereste fel az állandó fürdőket, ami közel 5%-os növekedést jelent. Természetesen a legtöbb vendég idén is a Széchenyi fürdőt kereste fel.
2017. március 17-18-án 24. alkalommal kerül megrendezésre Miskolcon a „Menjünk világgá..!” Utazási kiállítás. A rendezvény két díszvendége a HAJÓUTAK – tengeren és folyókon, valamint TOKAJ városa lesz. A korábbi évektől eltérően a külföldi díszvendég cím kiválasztásánál most nem egy országra szavaztak a rendezők, hanem az utóbbi évek egyik legsikeresebb utazási formáját, a hajóutakat választották.
A Magyar Turisztikai Ügynökség termékalapú fejlesztési prioritásai között szerepel az egészségturizmus (a MICE, a kulturális, az aktív, valamint a bor- és gasztronómiai turizmus mellett), mondta többek között Juhász Szabolcs november 17-én Hévízen.
Tovább bővült azok köre, akik támogatást vehetnek igénybe első vállalkozásuk beindításához. A fiatalok vállalkozóvá válásának támogatása projekt keretében akár 3 millió forint vissza nem térítendő támogatásban is részesülhetnek a pályázók.
Még alig csendesedett el a pezsgés a Szentendre éjjel-nappal nyitva fesztivállal, a várost kulturális fővárossá emelő Art Capital őszi múzeumi programsorozat után ismét ünnepi fényekbe öltözik a város. A karácsonyt megelőző várakozás heteiben ismét programok várnak mindenkit Szentendrén.
Konferencia termeink felszereltségükben és szolgáltatásaikban a mai modern követelményekhez igazodnak. Természetes megvilágításúak, légkondicionáltak, igény szerint leválaszthatók és összenyithatók, technikai eszközökkel, konferencia kellékekkel felszereltek.
Az animált, háromdimenziós fénydekorációs elemek nagyszerű “közönségmágnesek” tudnak lenni közterületeken, bevásárlóközpontok előtt, fesztiválokon, rendezvényeken, karácsonyi vásárokon, de még akár privát rendezvényeken is. Egy monumentális méretű , világító motívum felállítása hihetetlen meglepetést és élénk érdeklődést kelt, elkápráztat kicsiket és nagyokat egyaránt.
A Blachere a 2016-os év ünnepi időszakára nem csak a megszokott ünnepi fénydekorációt kínálja, hanem nagyszerű fényjátékokat: interaktív fényeket fiataloknak és idősebbeknek a városokban és kisebb településeken. Az alapelv egyszerű, egy játékkonzol közbeiktatásával a megvilágított helyszíneken szórakoztató fény- és hangjátékkal lehet kedveskedni a közönségnek.
Az UNESCO Magyar Nemzeti Bizottságának Szellemi Kulturális Örökség Szakbizottsága javaslatára, az emberi erőforrások miniszterének döntése alapján öt új elemmel bővült a szellemi kulturális örökség magyar nemzeti jegyzéke, a Rajkó-módszer örökségelem pedig bekerült a szellemi kulturális örökség jó megőrzési gyakorlatok regiszterébe.
Már évszázadok óta azon dolgozom, hogy minden decemberben, évről-évre meglepjelek benneteket, valami kedvességgel, valami kis ajándékkal. 15 évvel ezelőtt arra gondoltam a legnagyobb örömöt azzal okozom a gyerekeknek és felnőtteknek, ha személyesen találkozhatnak velem. Mivel én a Mikulás vagyok, valódi ősz a hajam és szakállam, és nyugodtan meghúzhatod, nem fog lejönni! Ho-ho-ho-ho!
A Magyar Orchidea Társaság őszi Orchidea és bromélia kiállításán Japán egzotikus orchideáival is megismerkedhetnek azok, akik ellátogatnak a Vajdahunyadvárba. Ha eljön az ősz, és rövidülnek a nappalok, mindenkiben feléled a vágy, hogy meghosszabbítsa a nyarat, és valamilyen formában megőrizze annak szépségét, melegét és színeit.
A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ) a Kreatívval és a Petőfi Rádióval együttműködésben, a Multicom támogatásával ötödik alkalommal is megrendezte hagyományos Call Center Hangszépségversenyét. A megmérettetésre telefonos ügyfélszolgálaton dolgozók jelentkezhettek.
Globális és közösségi élménnyé próbálta tenni a reggeli kávézást kampányakciójával a Nescafé. Először Budát és Pestet kötötte össze, majd az egész világot bevonta akciójába a Nescafé, amelyet a kávé világnapja alkalmából rendezett szeptember második felében. Aki figyelte az eseményeket, láthatta azkat a kisfilmeket, amelyek az esemény kapcsán a közösségi médiában keltek életre.
Folytatódik a jó gyakorlatok bemutatása a marketing képzésen. November 15-én és 16-án olyan jól ismert márkák mutatják meg, hogy ők hogyan terveznek és rakják össze marketing mixüket, mint a Sziget és a Hollókői Húsvét. Ebben a modulban foglalkozunk a tervezéssel, az offline eszközökkel és az egyéb marketing eszközökkel.
A retro játék feltámadását ünnepli a világ…
A magyar biztosítási piac újabb kihívásokkal és…
A Pannonia Golf & Country Club sikeresen…