2025. január 9., csütörtök - Marcell
Minden idők legnagyobb turisztikai kormányzati fejlesztési programjából 17,7 milliárd forint felújítási támogatást nyert tizennégy szállodájára a Hunguest Hotels – írja a Világgazdaság.
Újraindítási csomaggal készül a fővárosi önkormányzat a koronavírus-járvány miatt bevezetett korlátozások enyhítése utáni időszakra, ezzel segítve a budapesti vendéglátóipart.
Természetesen mindent betartva, és "az időpontot" is megvárva. De feladat nem kevés van. A vár nyitására készülnek Szigligeten - tudósít az örömhírről a Balaton Televízió.
Mintegy 80 európai és amerikai résztvevő számára sugárzott élőben streamelt FAM tripet a Hungexpo a B pavilonban kifejezetten virtuális rendezvényekre létesített stúdiójából. Mivel a rendezvényszakma világszerte a pandémia egyik áldozatává vált és jelenleg utazni sem lehet úgy mint korábban, így az idénre tervezett, a Hungexpo megújulására és bővítésére fókuszáló FAM tripeket ezúttal virtuálisan, az online térben szervezték meg a rendezvényhelyszín munkatársai, közösen a Dynamic Tourssal.
Az Európai Bizottság újabb 304 millió eurót (mintegy 108 milliárd forintot) folyósított Magyarországnak a koronavírus-járvány miatt megnövekedett munkanélküliség mérséklését célzó uniós program (SURE) forrásaiból – közölte az Európai Bizottság.
MOME x MDDÜ x Market x Be Light! – tudástranszferrel erősíti szakmai kapcsolatait a designegyetem. A 2020 óta alapítványi formában működő Moholy-Nagy Művészeti Egyetem tudástranszfer alapú partnerségekkel bővíti szakmai kapcsolatait. A program kiemelt fókuszterületei közé tartoznak az iparági trendkövetés és a pályakezdők támogatása. Elsőként a BE LIGHT!, a Magyar Divat & Design Ügynökség és a Market Építő Zrt. csatlakoztak.
Az egyik globális kereskedelmi szervezet előrejelzése szerint a lakosság átoltottságának növekedésével jelentősen több lesz a bevétel az üzleti célú utazásokból, de a 2019-es szintet még hosszú évekig nem éri el - írja az AIRportal.hu.
Folytatódik az országos kerékpárút-építési program: számos turisztikailag jelentős település válik az idén könnyebben megközelíthetővé a biciklisek számára.
Esküdt Attila, a Human Telex online event divíziójának új szakmai vezetője szerint a digitális események hosszútávon is velünk maradnak. Az elmúlt évben létrehozott Human Telex ONE online event divízió élére a reklám- és rendezvényszervező ügynökség saját berkein belül talált új vezetőt. Esküdt Attila mintegy 15 éve dolgozik a cégnél, event group leader pozícióját váltotta le az új kinevezéssel.
A téli vitaminpótlás sohasem volt annyira fontos, mint a koronavírus-járvány idején, azt viszont csak kevesen tudják, hogy mint minden más terméknek, úgy a táplálékkiegészítőknek is van karbonlábnyomuk. Miközben saját magunk egészségére hatványozottan odafigyelünk, vásárlásainkkal növeljük az üvegházhatású gázkibocsátást, ezzel visszafordíthatatlan károkat okozunk a Földnek. Egy magyar táplálékkiegészítő márka ebbe nem akart belenyugodni és a teljes működését karbonsemlegessé tette, a legelsők között Magyarországon.
2021-ben visszatérünk a megszokott sémához: evés-ivás mulatás! Október 8-10-ig rendezzük meg a 7. Disznótoros Kolbászfesztivált Budapesten. A fesztivál mindhárom napján ismert zenekarok, régi klasszikusok és mulattatók lépnek majd fel két színpadunkon: Orient színpad (mozdonygarázs) és Disznótoros színpad (sörsátor). Lesz itt olyan mulatság, amit nem láttak még a pesti és a budai népek!
Oldtimer Show Kft. nagy reményekkel vágott bele a 2021-es Oldtimer Show szervezésébe! A tavaly októberben határainkon kívül rekedt külföldi antik autók tulajdonosai startra készen várják az áprilisi budapesti vendégszereplést. Azt gondoljuk erre minden esély megvan! A szervezők és egész Magyarország várja, hogy 2021-es év tavaszi napsugarai visszahozzák nekünk a mindennapok szabadságát.
A koronavírus-járvány miatt mintha 5-6 évvel szaladt volna előre a világ az online szokásokkal kapcsolatban, ezért a vállalatoknak is dinamikusan kellett alkalmazkodniuk a digitális térben zajló változásokhoz. Magdó Emil kommunikációs szakember szerint a krízishelyzetben az egyik legfontosabb, hogy a cégek stratégiát építsenek fel az online kommunikációjukra is. Mint mondta, a két kulcsszó a hitelesség és a figyelem, hiszen a virtuális első benyomás soha nem volt még ennyire fontos a vállalkozói szférában, mint napjainkban.
A magyar biztosítási piac újabb kihívásokkal és…
A Frida Kahlo fotógyűjteménye című kiállítás a mexikói művésznő…
A 45. Utazás kiállításon első ízben bemutatkozó…