Az MC Saatchi reklámügynökség olyan digitális technológiával kísérletezik, amely az emberek arcmimikája, gesztusai szerint reagál a plakátokon - írja az Adverblog. A digitális plakátokat, billboardokat már tesztelik Londonban. A technológia…
A ZenithOptimedia költési előrejelzése szerint 12 országban is az internet részesedése lesz a legnagyobb a különféle reklámeszközök közül. Az internetes hirdetések szempontjából kulcsfontosságúnak tekintett 12 piac alkotja a globális reklámtorta…
2016-ban június 11-én kerül megrendezésre a Wellness Világnapja. A globális kezdeményezés, amelynek hatására már az első évben több, mint 50 országban szerveztek egyesületek, szállodák, spa-k, fitnesz termek egészséggel kapcsolatos programokat,…
Az elmúlt néhány hónap a munkaerő kölcsönzés dinamikus bővülését hozta. A létszámstop és a bővülő termelési igények közötti ellentmondás feloldásának egyik megoldását kínálja a kölcsönzött munkaerő. Mindebben a gazdasági helyzet…
Egy rendezvény az egyik leghatékonyabb módja a cég partnereivel történő kommunikációnak, különlegessége és egyedisége által a vállalat sikeresen alakíthatja ki vagy erősítheti meg ügyfelei, partnerei, dolgozói lojalitását. Gyakran felmerül a…
A SYMA+SD Kft. 1990-ben alakult, a SYMA svájci kiállítási installáció hazai képviselőjeként. A vállalkozás 51 %-os tulajdonosa azóta is a SYMA Holding AG, 49 %-a Szántó András tulajdonában van. Saját…
A jégszobrászat már nemcsak a profi vendéglátás látványos eleme, ha úgy tetszik showkísérete, hanem üzleti partik, nagyszabású családi események, kiállítások, szakmai bemutatók, karácsonyi vásárok egyre gyakrabban igényelt eseménye. Profi jégszobor…