A Klasszis Média a Magyar Divat & Design Ügynökség (MDDÜ) szakmai együttműködésével a Klasszis TopDesign 2024 szakmai verseny keretein belül kiírja a KLASSZIS TopDesign női- és férfi formaruha kreatív látványterv…
A dentsu globális kreatív-, marketing- és médiaügynökségi hálózat idén 15. alkalommal tette közzé immár hagyományosnak számító elemzését a következő évre várható médiatrendekről. A „The Year of Impact” címet viselő kiadvány,…
Kezd visszatérni a régi kerékvágásba a hazai konferenciapiac. Mint oly sok területen, itt is a koronavírus-járvány zökkentette ki a folyamatokat az eredeti medrükből. A Covid alatt az online rendezvények vették…
Az online platformok használata során – ideértve különösen a különböző közösségi és tartalommegosztó oldalakat – a felhasználók gyakran szembesülhettek azzal, hogy egy-egy bejegyzésük, hozzászólásuk, de akár a profiljuk is anélkül…
Fejleszd magad és légy versenyképes! Munkavállalóként elsősorban attól függ a munkaerőpiaci sikeresség és versenyképesség, hogy milyen szakmai és személyi kompetenciákkal, azaz hard és soft skillekkel rendelkezünk. „A kompetencia egy sokoldalú,…
Először készült Magyarországon átfogó, reprezentatív felmérés a rövid távú lakáskiadás megítéléséről, hatásairól és az esetleges szabályozások szükségességéről. A Medián által készített közvélemény kutatás kifejezetten azon belső kerületek (V., VI., VII.,…
Az üzemeltetési költségek elemzése állt annak az online webináriumnak a fókuszában, amelyet szeptember végén az ABSL Hungary és a Colliers közösen szervezett. Az esemény apropóját a Colliers által publikált „Service…