2025. május 17., szombat - Paszkál
A Blachere a 2016-os év ünnepi időszakára nem csak a megszokott ünnepi fénydekorációt kínálja, hanem nagyszerű fényjátékokat: interaktív fényeket fiataloknak és idősebbeknek a városokban és kisebb településeken. Az alapelv egyszerű, egy játékkonzol közbeiktatásával a megvilágított helyszíneken szórakoztató fény- és hangjátékkal lehet kedveskedni a közönségnek.
Az UNESCO Magyar Nemzeti Bizottságának Szellemi Kulturális Örökség Szakbizottsága javaslatára, az emberi erőforrások miniszterének döntése alapján öt új elemmel bővült a szellemi kulturális örökség magyar nemzeti jegyzéke, a Rajkó-módszer örökségelem pedig bekerült a szellemi kulturális örökség jó megőrzési gyakorlatok regiszterébe.
Már évszázadok óta azon dolgozom, hogy minden decemberben, évről-évre meglepjelek benneteket, valami kedvességgel, valami kis ajándékkal. 15 évvel ezelőtt arra gondoltam a legnagyobb örömöt azzal okozom a gyerekeknek és felnőtteknek, ha személyesen találkozhatnak velem. Mivel én a Mikulás vagyok, valódi ősz a hajam és szakállam, és nyugodtan meghúzhatod, nem fog lejönni! Ho-ho-ho-ho!
A Magyar Orchidea Társaság őszi Orchidea és bromélia kiállításán Japán egzotikus orchideáival is megismerkedhetnek azok, akik ellátogatnak a Vajdahunyadvárba. Ha eljön az ősz, és rövidülnek a nappalok, mindenkiben feléled a vágy, hogy meghosszabbítsa a nyarat, és valamilyen formában megőrizze annak szépségét, melegét és színeit.
A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ) a Kreatívval és a Petőfi Rádióval együttműködésben, a Multicom támogatásával ötödik alkalommal is megrendezte hagyományos Call Center Hangszépségversenyét. A megmérettetésre telefonos ügyfélszolgálaton dolgozók jelentkezhettek.
Globális és közösségi élménnyé próbálta tenni a reggeli kávézást kampányakciójával a Nescafé. Először Budát és Pestet kötötte össze, majd az egész világot bevonta akciójába a Nescafé, amelyet a kávé világnapja alkalmából rendezett szeptember második felében. Aki figyelte az eseményeket, láthatta azkat a kisfilmeket, amelyek az esemény kapcsán a közösségi médiában keltek életre.
Folytatódik a jó gyakorlatok bemutatása a marketing képzésen. November 15-én és 16-án olyan jól ismert márkák mutatják meg, hogy ők hogyan terveznek és rakják össze marketing mixüket, mint a Sziget és a Hollókői Húsvét. Ebben a modulban foglalkozunk a tervezéssel, az offline eszközökkel és az egyéb marketing eszközökkel.
2017-ben második alkalommal lesz Magyarország a Nemzetközi Zöld Hét kizárólagos partnerországa Berlinben, január 20-29. között. Az erről szóló megállapodást november 7-én írta alá Lipcsey György, az Agrármarketing Centrum ügyvezető igazgatója és Lars Jaeger, a szervező Messe Berlin képviselője.
Már felállították a karácsonyfát a bécsi Városháza (Rathaus) előtt, ahol a karácsonyi vásár jövő héten pénteken nyílik meg. A 130 éves, 27 méter magas és több mint hét tonna súlyú fenyőfa Bécs tartomány által fenntartott erdőből származik, amely az Alsó-Ausztria és Stájerország tartomány területén húzódó Rax-Schneeberg hegységben található.
A Hotel Makár Sport & Wellness****/*** szálloda Pécsett ideális üzleti találkozók, családi- és sportrendezvények színvonalas lebonyolítására. Szolgáltatásainkkal nemcsak a pihenést és kikapcsolódást, hanem az egészségmegőrzés lehetőségét is szeretnénk biztosítani a hozzánk érkező vendégeknek. Itt nagyszerű helyszínt talál privát vagy vállalati eseményei számára.
Október 22–25. között rendezték meg a 24. szakácsolimpiát Erfurtban (IKA Culinary Olympics/Olimpyade der Küche), ahol 54 ország képviseltette magát. A gasztronómiai megmérettetésen 802 egyéni versenyző, 32 nemzeti válogatott, 20 junior nemzeti válogatott, 20 közétkeztetési csapat, 59 regionális csapat, mellettük 85 gyümölcs- és zöldségfaragó indult.
A babavárás és a kisbabás időszak alatt millió kérdéssel szembesülsz, a BabaMama Expo célja pedig az, hogy segítsen ezeknek a megválaszolásában. Egy olyan esemény, ahol személyesen teheted fel a kérdéseid a téma szakértőinek, és egy helyen próbálhatod ki a legújabb és legérdekesebb babatermékeket. November 18-19-20-án 200 kiállító, ingyenes tanácsadások és értékes nyeremények várnak a Budapest Sportarénában.
A virtuális valóságélményt is kipróbálhatják azok, akik ellátogatnak november 18-19-20-án a Budapest Sportarénába az őszi-téli időszak legnagyobb család rendezvényére. A KidExpo hatalmas élménygalaxisában az egész napos színpadi programok és a rengeteg játék mellett kedvenc TV figuráikkal is találkozhatnak a gyerekek, emellett az egészséges táplálkozás, a gyerekdivat és a biztonságos médiafogyasztás is fontos szerepet kap.
A Personal Hungary egyedülálló módon évek óta olyan találkozási pontot teremt, ahol a HR-szolgáltatásokat és -termékeket kínáló cégek professzionális környezetben alakíthatnak ki közvetlen kapcsolatot leendő megbízóikkal, célközönségükkel A rendezvény a megszokott színvonalú szervezéssel, megújult szakmai tartalommal és új helyszínen várja látogatóit.
Az eseményen a régi korok hangulatát idéző…
Az IPAR NAPJAI Nemzetközi ipari szakkiállítás várja…
Az amerikai marketingspecialista, Alex Hormozi által szervezett…