A turizmus komplex és lépcsőzetes újraépülésére készülve az Accent Hotels új kollégával erősíti budapesti irodájának értékesítési és marketingcsapatát. Csapó László március végétől mint head of sales csatlakozott a szállodaüzemeltető céghez.
A Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége (MSZÉSZ) örömmel üdvözli a Nemzeti Versenyképességi Tanács javaslatait, miszerint szükséges lenne a turizmusfejlesztési hozzájárulás elengedésének meghosszabbítása és a reprezentációs költségek után fizetendő adók közül…
Megalakult a Magyar Turisztikai Program Alapítvány a rendezvényszakma szereplőinek összefogásából. Az alapítvány célja a rendezvények fejlődését segítő ökoszisztéma létrehozása, legyen szó kulturális és turisztikai rendezvényekről, fesztiválokról, konferenciákról, egyedi programokról vagy…
Hetek óta a nyitást követő értékesítési és marketingstratégiák vannak fókuszban az Accent Hotelsnél. A háttérben folyamatos munkálatok zajlanak, hogy a szállodák újraindulása zökkenőmentes legyen, amint zöldre vált a lámpa.
Közfelháborodást váltott ki Hollandiában az a szombatra tervezett tízezer fős tesztparti, amellyel azt akarták megállapítani, hogy mennyire biztonságosak az ilyen nagyszabású rendezvények a koronavírus-járvány idején.